اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

سامسونگ: Galaxy S24 AI عصر جدیدی را در تاریخ تلفن همراه آغاز خواهد کرد + ویدئو

  • کد خبر: ۲۰۴۲۱۵
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
سامسونگ: Galaxy S24 AI عصر جدیدی را در تاریخ تلفن همراه آغاز خواهد کرد + ویدئو
سامسونگ پیش از رویداد Unpacked خود، گفته که هوش مصنوعی در گلکسی S۲۴ «عصر جدیدی در تاریخ موبایل» را آغاز خواهد کرد و آن را با ورود دستگاه‌های پیشگامانه گلکسی نوت و گوشی‌های تاشو مقایسه کرده است.

شهرآرانیوز - تلفن‌های همراه در سال‌های گذشته چندین دوره مهم را پشت سر گذاشته‌اند و سامسونگ نقش بزرگی در شکل‌دهی به آنچه امروز همه داریم ایفا کرده است. اکنون، سامسونگ پیش از رویداد آنپکد (Unpacked) خود، گفته که هوش مصنوعی در گلکسی S۲۴ «عصر جدیدی در تاریخ موبایل» آغاز خواهد کرد و آن را با ورود دستگاه‌های پیشگامانه گلکسی نوت و گوشی‌های تاشو مقایسه کرده است.

همین دیروز، سامسونگ به‌طور رسمی تایید کرد که در تاریخ ۱۷ ژانویه رویداد Unpacked را برای رونمایی از سری جدید گلکسی S۲۴ برگزار می‌کند. این شرکت تأکیده کرده که مانند بقیه رقبایش، تمرکز زیادی روی هوش مصنوعی دارد.

در تیزر جدیدی که به تازگی منتشر شده، دو نفر در اتوبوس درباره چگونگی تغییر تلفن‌ها در سال‌های اخیر و سهم سامسونگ در این تغییرات صحبت می‌کنند:

۱۹۸۸ - اولین تلفن همراه سامسونگ، SH-۱۰۰
۱۹۹۹ - سامسونگ اولین تلفن تلویزیون جهان، SCH-M۲۲۰، را روانه بازار کرد
۲۰۱۱/۲۰۱۲ - ‌«نمایشگر همه‌جانبه» با گلکسی نوت و نوت ۲ معرفی شد
۲۰۱۴ - سامسونگ به گلکسی S۵ مقاومت در برابر آب را اضافه کرد
۲۰۱۵ - Samsung Pay در Galaxy S۶ معرفی شد
۲۰۲۰ - Galaxy Z Flip و Fold معرفی شد

سامسونگ در این تیزر به مخاطبانش می‌گوید «برای عصر جدید موبایل آماده شوند» و سپس با شعار «گلکسی هوش مصنوعی در راه است» تیزر را به پایان می‌رساند.

همانطور که فاش شده و خود سامسونگ نیز تایید کرده است، انتظار می‌رود سری گلکسی اس ۲۴ ویژگی‌های هوش مصنوعی قدرتمندی را ارائه دهد. برخی از ویژگی‌های جدید عبارتند از «ویرایش تولیدی» تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی مولد، «ترجمه زنده»، که می‌تواند یک تماس تلفنی را ترجمه کند، و موارد دیگر.

سامسونگ به طور رسمی سری گلکسی اس ۲۴ را در ۱۷ ژانویه عرضه خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->